Tekst

Motrac werkt er hard aan om u steeds een oplossing op maat aan te bieden, alsook een service die aan uw specifieke behoeften voldoet. Onze techniekers staan dan ook dag en nacht voor u klaar en we doen er alles aan om steeds een optimale dienstverlening te verzekeren.
Om u steeds een geschikte oplossing te kunnen aanbieden en blijvend aan uw behoeften te voldoen, is uw feedback over onze dienstverlening van primordiaal belang. Het is dan ook om die reden dat we u na een contactmoment met een Motrac medewerker de kans geven om uw mening te delen.

Wij meten onze klanttevredenheid aan de hand van Net Promoter Score. Door middel van deze tool en uw feedback ontvangen wij de nodige informatie om onze service blijvend te optimaliseren en u steeds beter van dienst te kunnen zijn. Zo blijven we proactief in alles wat we doen.

Recent koos Motrac voor een nieuwe vorm van klanttevredenheidsonderzoek, waarbij de technieker na zijn interventie samen met de klant een korte vragenlijst doorloopt. Op deze manier kan ook bij de gebruikers van de machines feedback worden verzameld, en wordt een persoonlijker contact gecreëerd. In 2021 gaf maar liefst 98,84% van onze klanten aan tevreden of zeer tevreden te zijn over de servicebeurt.